3 Şubat 2013 Pazar

SARI FIRTINAMIZ HADİSE YENİ HABER

GQ Türkiye'nin bu ayki konuğu Hadise oldu. Başarılı yıldızla röportaj yapan Ebru Çapa, Hadise'yi "Dünyaya gözünü sahne adı gibi bir isimle açmış zaten, başka türden arayışlara ne hacet" sözleriyle anlattı.Kaynak: GQ Türkiye Hadise, ailesini, Belçika'daki yaşamını ve sahneye çıkma hayallerini GQ'ya anlattı. "Haftasonları bir fırında çalışırdım 15 yaşındayken. Sonra 16 yaşında bir elbise mağazasında çalışmaya başladım yine cumartesi-pazarları. O dönem liseyi bitirmiştim, marketing okumaya başlamıştım başka bir şehirde. Yurtta kalıyordum. Harçlığımı çıkarabilmek için işe gidiyordum hafta sonları. Aynı dönem, müzik kariyerim başladı zaten.”



Hadise, sahneye çıkmayı 5 yaşında aklına koymuş."Bayılırdım o saçlara, o kıyafetlere. Klişe hikaye ama hakikaten öyle; giyinip süslenip elime mikrofon gibi aldığım tarakla ayna karşısına geçerdim."

"MTV falan izlerdik hep. Şimdiki gibi YouTube falan yok tabii... 04.00-05.00 gibi MTV ödül töreni var mesela, gece 02.30 gibi kalkardık, meyveler, çaylar hazırlar izlerdik; sonra hop okula... Hiç kimse ödül törenlerini falan öyle heyecanla beklemiyor artık. Bütün gün rec. tuşuna basıp da kaydedeyim diye Backstreet Boys’un ya da Spice Girls’ün yeni klibini beklediğimi bilirim.”